Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zbiórki publiczne

Szanowni Państwo,

pragnę poinformować, że 18 lipca 2014 r. weszła w życie ustawa z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (Dz. U. z 2014 r. poz. 498). Projekt nowej regulacji Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji przygotowało wspólnie z partnerami społecznymi. Ustawa wprowadza elektroniczną formę zgłaszania zbiórek oraz ich publikację na specjalnie utworzonym w tym celu portalu internetowym. Najistotniejsza jest jednak zmiana polegająca na scentralizowaniu procesu i obsłudze zgłoszeń wyłącznie w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji.

Sprawne wdrożenie nowych przepisów zapewnić może jedynie odpowiednie przygotowanie, w tym przekazanie właściwych i pomocnych informacji urzędnikom, którzy dotychczas zajmowali się wydawaniem pozwoleń na zbiórki publiczne – szczególnie w gminach i powiatach.

Najważniejsze z wprowadzanych zmian to:

Jacek Kozłowski


Brak opisu obrazka


Wersja XML